Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до Ужгородської районної державної

адміністрації – районної військової адміністрації у І кварталі 2024 року

                                                                                          

     Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Ужгородської районної державної адміністрації - районної військової адміністрації  протягом І кварталу 2024 року.

     Основними формами роботи зі зверненнями громадян у відділі роботи зі зверненнями громадян апарату Ужгородської  районної державної адміністрації – районної військової адміністрації є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян управліннями та відділами районної державної адміністрації, згідно з резолюцією керівництва, організація прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

Так, протягом І кварталу 2024 року, згідно затвердженого „Графіку особистого прийому громадян керівництвом Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації” проводився прийом громадян. Також, з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду, функціонує „гаряча” телефонна лінія „Запитай у влади”,  яка проводиться керівництвом адміністрації відповідно до затвердженого графіку. Протягом аналізованого періоду керівництвом районної військової адміністрації проведено 3 „гарячих” телефонних ліній.

У період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року до Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації надійшло 118 звернень (індивідуальних – 113, колективних – 5), що на 66 звернень менше, ніж в аналогічному періоді 2023 року.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

- соціальним станом: пенсіонери – 29, одинокі матері - 4 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 10 (інваліди ІІ групи –4, інваліди ІІІ групи – 6), багатодітні сімʼї – 4, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 1, учасники бойових дій – 1, військовослужбовці – 1 та інші;

-  статтю: 73 жінки та 39 чоловіків.

Керівництвом адміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

На виконання вимог законодавства України, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, Ужгородська районна державна адміністрація – районна військова адміністрація надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу uzh-rda@carpathia.gov.ua. Станом на 31 березня  2024 року в Ужгородській районній державній адміністрації - районній військовій адміністрації зареєстровано та розглянуто 3 електронних звернення.

Основну частину звернень, що надійшли до Ужгородської районної державної адміністрації - районної військової адміністрації, становлять заяви, у яких були порушені  питання різної тематики: питання соціального захисту (у цій категорії переважають питання призначення і виплати соціальних допомог) - 84  (71%), питання праці – 8 (7%),  питання сімейної та гендерної політики, захист дітей – 9 (8%), питання сільського господарства та земельних відносин –  6 (5%)   від загальної кількості та інші.

Серед загальної кількості  звернень, зареєстрованих у період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року,  є  26 звернень, які надійшли безпосередньо на адресу Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації, 58 звернень надіслані за належністю від Закарпатської  обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову та обласну „гарячі лінії”. Ці звернення надходять до Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації через державні установи „Урядовий контактний центр” та „Закарпатський обласний контактний центр”. Протягом зазначеного періоду зареєстровано 34 звернення (160 звернень в аналогічному періоді 2023 року). Найбільш гостро постали питання соціального захисту населення, а саме: надання консультацій, щодо оформлення різних видів соціальних допомог, одноразових грошових допомог на лікування, реабілітацію, в основному це звернення громадян (внутрішньо переміщених осіб), які зверталися з причин невиплати грошової адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Велика кількість звернень надійшла від жителів різних міст України (20), Середнянської ТГ(37), Сюртівської ТГ (10), Перечинської  ТГ (8), Холмківської ТГ (7), Великоберезнянської  ТГ (6), Баранинської  ТГ (6), Ужгородської ТГ (4), Тур’є-Реметівської ТГ (4).

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом державної адміністрації та працівниками її структурних підрозділів у 2 %  вирішені позитивно,  44 % - надано кваліфіковані роз’яснення, близько 48 % надіслані за належністю в інші організації, решта ще знаходяться у стадії розгляду. 

Всі звернення, які надходили до установи, були вчасно опрацьовані уповноваженими  структурними підрозділами адміністрації та скеровані до належного виконання під контролем керівництва. Ужгородська районна державна адміністрація – районна військова адміністрація і надалі працює над забезпеченням якісної  роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства України.

 

 

Остання зміна сторінки: 22-04-2024 09:35